Între realitate şi ipocrizie

luni, 24 Octombrie 2016

Sfânta oripilațiune ;)

Filed under: bazel09 — valentin ciuraru @ 10:35 PM

Silvia Cristescu
«Aflăm, stupefiați până la oripilațiune, că Donald Trump este un magnat al devergondajului, un faun pervers, un scârbav satir epilat, un „James Blond” deșucheat, un libidinosu` dracului, un hărțuitor sexual în serie, la un pas de viol.

Bill pare de-a dreptul angelic cu saxofonul lui – la care Monica a cântat de bună voie și cu voie bună – pe lângă Trump, cu a sa trumpetă, la care nu știm câte au cântat, dar care pe multe, perspectiv, le-a înfricoșat, în inocența lor. Iremediabil traumatizate lăuntric, mai precis, exterminate psihicește, 11 victime au povestit unei planete perplexe, ce le-a făcut prădătorul sexual….Te-nfiori, nu altceva ! Ultima acuzație a fost făcută de o respectabilă doamnă, actriță în filme pentru adulți, care a povestit sfielnic cum Trump a pupat-o samavolnic și-a agresat-o telefonic cu 10.000 $ pentru o cântare la trumpetă.
Alteia, cică i-a măsurat, din ochi, picioarele și manual un sân, distrugându-i practic viața….
Nici nu vă dați seama cât e de devastator ! Eu am simțit pe pielea mea, prin haina de blană, într-o zi de iarnă, în centrul Ploieștiului, când, trecând pe lângă mine, un trump autohton m-a ciupit de-o bucă ( de blană, ca să fim corecți ). Ploieșteancă din moși- strămoși, n-am fugit înlăcrimată, nu m-am ascuns copleșită de rușine, ci, după două secunde de uluială – cât să mi se ridice sângele la cap – m-am întors după el și i-am ars o geantă în căciulă, care și căzu în zloată. „Băga-te-aș în mă-ta, buoule !” i-am zis traumatizată de furie și-am vrut, cât era aplecat după căciulă, să-l mai pălesc odată, dar fu mai iute decât mine și părăsi locul faptei. Dacă ținem cont că geanta, pe lângă alte mărunțișuri, mai conținea un portfard, un borcănel cu cremă pentru mâini, o sticluță cu ojă, un mănunchi de chei, o agendă și un mobil care, pe-atunci, era cât o cărămidă de greu, nu știu cum a reușit să fie atât de sprinten….
Nu mi-am revenit niciodată….»

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

