Între realitate şi ipocrizie

miercuri, 11 Martie 2015

Suspendaţi între două lumi: Ungaria şi România

Filed under: bazel09 — valentin ciuraru @ 4:54 PM

Justiție Oarbă

VamaDe vreo trei zile mă bate gândul să scriu. Mă sucesc, mă învârtesc, am ideile în cap. Am ajuns aproape să spun cuvintele în somn. Apoi mă întorc. La ce naiba să scriu? În fond, e un articol despre români şi vreau să-l public pe o platformă care are drept reclamă: ”Numai despre maghiari în limba română”. Cine naiba o să-l citească? Şi totuşi…, cuvintele se aştern grăbite, cerându-şi dreptul la viaţă.

Fără să-mi fi propus vreodată asta, acum câteva zile am ajuns la Biharkeresztes, o localitate din Ungaria, situată la şase-şapte kilometri de Vama Borş.

– Haideţi să ne vedeţi casa!, ne-au îndemnat noii noştri prieteni.

Pe Ani şi Barbu, doi soţi cu vreo zece ani mai tineri ca noi, i-am cunoscut în Băile Felix. În bazinul cu apă termală sau la restaurant e imposibil să nu legi vorbe cu cei de alături, mai cu seamă când ai ales…

Vezi articol original 1,408 cuvinte mai mult

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

