Între realitate şi ipocrizie

Duminică, 26 Octombrie 2014

Klaus Johannis – Împreună, vom câștiga!

Filed under: bazel09 — valentin ciuraru @ 4:26 PM

România se află în fața unei opțiuni decisive: fie continuă politicile graduale care o condamnă să rămână la periferia Europei, fie își asumă o viziune curajoasă și are un cuvânt de spus în politica europeană.

România normală, România lucrului bine făcut sau, cum a scris cineva foarte frumos într-un editorial, „România celor tăcuţi” este țara care va renaște, pe care o vom redescoperi în anii următori. De aceea, vă îndemn: nu mai tăceți, astăzi aveţi glas ca să le spunem tuturor că România noastră este altfel decât România lor!

„Sibiu Smart“ a fost un concept pe care l-am dezvoltat pentru că ne-am dorit să participăm la folosirea inteligentă a energiei. Am încercat, în acelaşi timp, să-i dăm o notă aparte şi să fim smart nu numai în domeniul energetic, ci şi în domeniul culturii sau al gestionării oraşului. Cred că este un concept care ni se potriveşte. Am conceput şi o extensie în afara Sibiului, în anul în care am centrat agenda culturală a oraşului pe această idee, şi am deschis atunci o Ambasadă Culturală a Sibiului la Bucureşti, un spaţiu găzduit de o cafenea din
Capitală în care cei interesaţi au putut găsi informaţii despre calendarul evenimentelor din cadrul platformei SIBIU SMART 2013.

VIDEO: Economia românească se sufocă. Mai mult ca oricând, avem nevoie de transparență, predictibilitate și seriozitate.

Dacă și tu crezi în puterea și în șansa noastră de a trăi într-o Românie normală, alătură-te echipei mele de susținători pe www.iohannispresedinte.ro!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

