Între realitate şi ipocrizie

sâmbătă, 18 Octombrie 2014

Klaus Johannis – Andrei Pleșu

Filed under: bazel09 — valentin ciuraru @ 8:38 PM

Klaus Iohannis: „Îi mulțumesc domnului Andrei Pleșu pentru încredere. Sunt onorat și fericit să am alături oameni de mare însemnătate pentru cultura română, oameni care vor avea în continuare un cuvânt greu de spus și în România lucrului bine făcut.

http://dilemaveche.ro/sectiune/situa-iunea/articol/cine-votez

Voi vota, în ambele reprize, cu dl Iohannis. Şi nu numai pentru că e mai bine plasat în sondaje. Îi găsesc suficiente calităţi ca să schimbe sunetul de fond al perioadei postelectorale. M-am săturat de clămpănitori şmecheri, de tirade demagogice, de platitudini paradiziace. Vreau alt stil! Altă muzică! Sau nici o muzică! Pariez pe laconismul decent, pe discursul nespectaculos, pe refuzul de a intra în bălăcărela în care ne sufocăm de peste 20 de ani. Am tot respectul pentru dna Macovei. Dar e ceva în comportamentul d-sale care îmi inhibă entuziasmul. Nu-mi place s-o văd intrînd cu motocicleta într-un studiou de televiziune, nu-mi place s-o aud declarînd că e Nelson Mandela, nu înţeleg de ce face cadou unei moderatoare un glonţ şi, în general, am sentimentul că are prea la îndemînă peroraţia, indiferent cine despre ce o întreabă. Evident, s-ar putea să mă înşel. Candidatul „ideal“ nu e, din punctul meu de vedere, pe piaţă. Dar fiindcă trebuie să optez, cu riscurile de rigoare, voi vota Klaus Iohannis. Susţin, fără rezerve, punctul de vedere al lui Andrei Cornea, din revista 22. Am o caldă preţuire pentru Adrian Papahagi, dar nu pot să nu constat că dispune de o inocentă versatilitate. Cînd pe lîngă Băsescu, cînd fondator la PMP, cînd disident al PMP, cînd devotat al Monicăi Macovei. E, fără îndoială, dreptul omului să-şi reformuleze opţiunile, mai ales cînd o face cu bună-credinţă şi cu o anumită fervoare. Prefer, totuşi, ca să nu mă încurc, oarecare glacialitate, oarecare umor, oarecare „monotonie“…

ap

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

